Gott nytt år

god förmiddag.

sista dagen på detta året. det måste ju bli en bra dag då.

vaknade tidigt i dag och kunde såklart inte somna om. så jag väntade på att pappa skulle åka till jobbet så kunde jag gå upp sen.
blev att mysa framför tv en stund innan jag tänkte att man kan ju vara snäll sista dagen på året och göra frulle.

såklart så tog mamma och jag och spelade yatzy vid frukosten (fast bara 1 i dag) gissa vem som vann?? jo jag vann. grattis till mig..
och jag är på spel humör detta lov.
blev att spela alfapet i går kväll med mamma och jag vann då med.
och nu sitter mamma jag och min bror och spelar bondespelet. just nu ligger jag sist. hahah.. men det gör inget. bara jag vinner över mamma på yatzy.

sen blir det in i duschen och göra sig lite i ordning. sen blir det att dra till drageryd till macan och fira nyår.
vi åker ganska tidigt tror jag eller något. ingen aning.
men nu ska jag spela vidare.

vad ska ni göra på nyår.?

Gott nytt år. hoppas erat 2008 har varit bra. men att 2009 blir ännu bättre :D

Kommentera här: