Julhandel



åkte till kalmar i dag på julskyltningen. Mamma och pappa har varit i kalmar i helgen. de har julhandlat och så. jag åkte ner och julhandlade lite i dag. hittade faktist en del. provade lite kläder och så. kanske får kläder i julklapp vem vet.
i mon börjar julkalendern med. Jag måste bara se den om den är bra eller dålig.
Jag tycker att det tillhör julen att titta på julkalendern. så jag har bestämt mig för att jag ska ha en liten egen julkalender och se ett avsnitt varje dag ut mysteriet på greveholm :) hehe

det jag handade i dag:
- skor
-Julklapp till keso
- Julklapp till Emelie
- julpyjamas
-julklapp till pappa

- sen har jag hittat lite julklappar till mig som mamma har köpt :)

Det jag har kvar är:
- Julklapp till Frida
-Julklapp till Mamma
- Julklapp till linnea
- Jul / nyårs kläder
- julklapp till linus.


Kommentarer:

1 Klejson:

Du ska ju skriva vad du köpt också ^^

Kommentera här: