Ja nu ...

Ja nu är det fredag eller igentligen är det lördag. klockan är snat 1.

I dag blev det att ta lite sovmorgon:P skolan och var klar redan efter 20 min så jag fick sluta men satt kvar lite och lekte lite på min dator .P sen på eftermiddaegen skulle vi har brasiljansk judo eller vad de nu hette. skit kul var det. fsen vad jag är stark, ni kunde inte rubba mig väst mycket.

sen hängde linus med mig hem, vi fikade lite och kollade på top model :P sen gick vi och hämtade mana och gick hem till linus och han skulle äta så vi gjorde inte något speciellt. sen drog vi med bussen till berga och tonår..

vi spelade spel :D kul kul.

men nu ska jag sova. har lite planerat för i mo. igentligen kanske man borde läsa något till provet men får se vad jag hinner.. men nu ska jag kolla på film :P
puss och god natt

Kommentera här: