kom hit med dig

hej bloggen och läsarna denna kväll!
läget med er dan före nyårsafton? tänk det är snart nytt härligt år.

i dag var det gymmet vid 11 med mamma, keso och bettan :) gick bra:) skörde bara ben. för mitt knä behöver träning. körde ben maskiner och sen körde jag lite av mitt egna hemma tränings schema :)
efter det blev det hem en sväng och duscha och äta. för att sedan bege sig till karlsson för att inventera. jag inventerade mellan 14:00 till 20:00 duktigt av mig. funderar på att lägga mig och kolla film eller något, läsa en bok eller bara göra något annorlunda. haha ge mig tips om vad man kan göra, spelar ingen roll vilken tid på dygnet.


- denna bild är på min älskade vänn linnea som jag saknar så mycket. kom hit med dig.
du borde inte få vara så långt ifrån mig.

kramiz Erika <3

Kommentera här: