28 Februari

God morgon!

Är ni pigga och glada dena soliga Lördag?
Jag är pigg och glad. :) Det är skönt. solen lyser starkt in i mitt rum.jag längtar så mycket till sommaren nu. 

vad händer i dag?

Jo för mig vet jag inte redigt. Blir väl att äta en god lördasg frukost. Sen vet jag inte redigt. men jag skulle nog behöva öva på mina tyska glosor tills på måndag. vi ska ha självtest då. Om man gör det först sså är man ju ledig sen :P hahah
Men i kväll vet jag inte redigt. någon snackade om att vi skulle till josse. hoppas att hon sms mig. kan ju inte bara komma till henne sådär. Annars kanske det blir att följa med famlijen till stugan.

Ja det var ett trevligt inlägg man fick till i dag. haha

och i dag har jag namsdag ;) för det är maria och det heter jag i andra namn.
Grattis till er som heter det med. både i för och andra namn.

Kommentarer:

1 Emelie:

Jag heter också maria i mellannamn!!!

Kommentera här: