äntligen fredag

Sista dagen på skol veckan.
gud var härligt det är.

i går somnade jag strax efter 9. Var trött i går och var så socker beroende så låg i sängen och tittade på film och käkade godis., sen så bara somnade jag. haha

gick upp i morse vid halv 6. skulle tvätta håret och lite. var seg i dag kan jag lova er. Sen hade jag bestämt i går vad jag skulle ha på mig. men linnet jag skulle ha fans inte. var har mamma gjort av det. och sen tänkte jag , att jag kunde ha ett annat linne men då var det me borta. det vita linnet passade inte så bra tyckte inte jag. så det blev något helt annat så jag fick lite smått panik innan mathilda skulle komma och vi skulle gå.

Ja såklart sitter jag i skolan just nu och inte gör något. vi har tid till 9:15 att göra klart det sista på projektarbetet. Min grupp är klar och behöver inte fin slipa det. ( eller hu r det nu stavas)
Så det blir ganska slappt som hela veckan har varit.
Man kan alltid hoppas på att vi  kommer sluta tidigare. i går sa dom att vi kommer att sluta vid 3. och i dag sa dom att det kan bli lite tidigare. hoppas på tidigare. :)

om Erika hinner i dag så ska hon köpa high school musikal om dom har fått den på maxi.heheh den skulle komma ut på dvd denna veckan :D skit bra film. om ni inte har sett den. Kolla!!!

Ha en bra skoldag.

Kommentera här: