Torsdag

nu har jag tid att skriva ett bättre inlägg.
sitter i skolan och väntar på att min dator ska ladda klart så vi kan göra en sak med filmen.

var hos sjukgymnasten i dag. HAn kollade lite med sträck och böjJa han sa att haf skulle börja vattenträna. men han kollade på mitt sår och visste inte redigt om jag kunde det så han tyckte vi skulle upp och kolla det. så först gick vi till badet och kollade med han om tid. sen gick vi upp till otopeden.

sen åkte jag tillbaka till skolan och hjälpte min grupp med projektet. sen råkade amanda trycka på något så et blev konstigt. sen gick vi och åt. men sen skulle jag kolla om jag kunde och då blev det värre. hahaha vad bra vi är.
men vi löste det sen.

snart har den laddat klart.
Ja i kväll blir det ev att åka och spela med orkesten.

det är dåligt med komentarer nu.. sätt i gång och komentera eller skriv något.

Kommentera här: