Jb

god eftermiddag.  har ni för er denna fredags eftermiddag?
själv sitter jag hemma och myser lite me mig själv.
Väntar på att klockan ska bli 4 för då blir det top model och vid 4 kommer mamma med och så ska vi fika.
köpte vanilj hjärtan på det danska winebagsbageriet i dag :D

skolan i dag var bra faktist.
hade svenska på morgonen. vi var 9 pers av 26. ( eller 25) några i klassen spelade cic tuneringen i dag. resten av klassen skolkade för att sitta och kolla på deras matcher. Jag själv ville ha sett matchrna men jag kommer inte att vara i skolan nästa fredag och var tvungen att arbeta på vårat grupp arbete ( romarriket och dess literatur. 
 
sen sa våran svenska lärare att vi fick gå och kolla på matcherna och vi fick giltig frånvaro. så alla gick dit ( hon med)  heja JB.

på idrotten hade våran idrottslärare sakt att vi skulle gå och kolla¨på matcherna. så där skulle vi vara hela eftermiddagen och kolla på semifinalerna och finalen.. men jag hade varit så duktig och så. så jag frågade om jag fick åka hem och det fick jag :) ( var avis på dom att inte jag fick spela..)  skönt att få komma hem tidigt i alla fall :P

I kväll drar jag , josse, tilda och keso till o-hamn. blir först pizza eller något att käka. sen eventuellt drar vi på konsert.

Nedräkning:
operation: 6 dagar
födelsedag: 3 dagar

puss.

Kommentarer:

1 Klejson:

Svar: Ja, det måste vi verkligen!! Denna veckan? (A) Vilken film vill du se då?

Kommentera här: