tilda 17 / onsdag

ett sent inlägg får det bli i dag.
borde ligga och sova nu egentligen. men nee har inte kommit så låångt. har pluggat till mitt lilla prov i mon..

dagen började bra. faast seg på morgonen men så fort jag hade duschat blev jag pigg..
cyklade till tåget me tilda. men det var skrammel i dag :(
Ja hälsa på förmiddagen. roligt var det faktist i dag. pratade om skador och så. roligt och spännande för mig som är skadad. hehe
fick var prov docka i klassen i dag.. lite.. han skulle känmna något på knät. ( han fick ta det vänstra för det högra är jag skadad i )  sen lekte vi lite med bandash och virade in lite... hehe

efter unchen och det hade vi lite matte.  Ja jag fck reda på mitt prov. fick VG. men inte nöjd i alla fall. bättre kunde det ha gått. var näst bäst i klassen. hade bara 0,5 poäng ifrån den. hon sa att der var bra. men jag tyckte det var dåligt.  Ja det gick bra att jobba sen. körde någon matte lek eller något. var väll inte så roligt. ( gick inte bra för mig) haha.

hem med bussen , titade på film med emelie och käkade lite godis till. hih
hemma sen. blev det lite käk och inte mö. cyklade hem till tilda och gav hennes sin pressent i dga. Hon fyller nämligen 17 i dag. Grattis till henne :D
lite mys och så. vidare till kören och sjunga och fluma lite.  frida var där i dag med. det var roligt :D :D
ska tydligen vara försångare i kyrkan på söndag tyckte maggan :S undra hur det kommer att gå..

Men nu ska jag baneme sova.

i mon :
skriva prov.
styrke test
snack inför operationen
engelska
ev- spela med orkesten
och slapp så klart.


ett Stort grattis till tilda som blir 17. Grattis till dig !!
puss <3

Kommentarer:

1 Klejson:

Vilken orkester? =S

2 Anonym:

Tack sötnos! :) <3

Kommentera här: