Linnea var här

Nu är det helg igen :D hah
jag har ju sommarlov så vem bryr sig att det är helg? det är ju helg dagarna om :) hihih..
Linnea från örebttro har varit hos mig sen i onsdags. men i dag var hon tyvär tvungen att åka hem :( saknar dig redan sötis.
Vi har haft det super mysigt och det har ju varit toppen väder med :)

i onsdags när hon kom blev det först soft på studsmattan med glass :D mums
sen blev det att ra upp till mana och spela setles med linus ochkså :) hahah.. Linnea vann nästan. det hade varit roligt. sen så senare på kvällen blev det kubb hos mig vi 4. mys på det. Ja sen var det bara slapp...

Torsdagen så lånade vi mormor och morfars tandem cykel och cyklade till gösjön för att sola och bada lite. jag badade lite  men inte linnea.. hhihi.. vi fick lite färg i alla fall.. men jag kan säga så här. det ä bättre att bli brun som jag blev än röd som linnea :P
på kvällen hade vi bara mys med godis, chirre och film. mys på det .:)

fredagen: åkte jag linnea och bettan till kalmar  :) vi hade med oss picknick som vi åt i slottsparken :) mys på det på hög nivå.haha.. sen blev det att gå på stan och kolla lite .. hittade en röd randig tröja och sen en jeans hänsel klänning  :). på kvällen sen var det lite folk hos mig.  senare så blev det att överraska josse :) hahah det var roligt. kladdkaka , skumpa och massa skratta och flum.

tack linnea för dessa underbara dagar med dig. länktar redan efter dig. kom tillbaka till mig.. :D :D <3<3

Kommentarer:

1 Anna:

vad fin din nya bloggdesign är! Har du bloglovin?

2 Anna:

Skaffa det så kan vi prenumerera på varandras bloggar! :) Fin header du har förresten!

3 Anna:

haha det har jag redan skrivit såg jag nu :DD

Kommentera här: