Måndag

Ny dag! Ny vecka!

Om man säger såhär. så var jag segare än vanligt på att komma upp i dag. mamma väckte mig som vanligt, Men jag somnade om igen så hon fick väcka mig igen. haha
Men det kan ha varit för att i går överansträngde jag mitt knä.. dumt gjort av mig. Så hade skit ont i går och fick ta massa tabletter. la mig och tittade på film och somnade men vaknade sen och tog mig lite frisk luft och rörde lite på knät men det gjorde skit ont. sen lite kvälls fika sen blev det sängen igen och sova. tidigt blev det. hahh

Trött var jag hela dagen i dag i skolan. men Naturkunskapen var lugn. vi tittade på the day after tomorrow. den är bra :) sen lunch och tyska.  flum flum. hahah

hem tidigt i dag.. eller med halv 3 tåget. skönt. men kom hem och kunde ta lite tabletter :) blev lite kaffe för att bli lite piggare och tittade på top model.
blir då inget skytte för mig i kväll. :( bäst att vila knät. haha  Men vill till min lilla älskling. Men har ont. men det kanske lättar lite på knät så jag kan åka till honom :D

nu jag jag laga mat med mamma.

Kommentera här: