söndag!!!

God förmiddag!

Klockan är nu snart 9. men om vi inte hade behövt ställa om klockan så hade hon bara varit 8.
Sitter just u och käkar frukost och dricker kaffe. ::)
ska snart packa mina saker innan jag drar iväg mot frövi, för vi ska fortsätta med vårat träningsläger.  så i dag ska vi till o-hamn och ha vatten gympa. sen hem och äta sen blir det massage. sen ska vissa spela match.  Men jag får se hur länge jag stannar. går kanske när matchen börjar.

i går hade vi med träningsläger hela dagen. började vid 8 med frukost. sen vid 9 var det träning. efter det började vi med att laga mat allihopa. :) kycklingsallad.  snack blev det med. lite teori.sen blev det att kolla på a-laget som spelade match och sen träning. tillbaka sen och käka. sen var det hem.
Jag fpår ju inte träna och så. men jag var ju med som stöd. me jag kom lite efter halv 10. en mycket rolig dag
hem och göra sig lite i ordning sen blev det att åka till Jonathan och träffa lite folk, :)

det var trevligt hos jonathan. blev att mysa.. titta på robinsson och keeping mum. haha

men nu ska ajg göra i ordning mig så jag hinner..
puss ha en bra dag!

Kommentera här: