3374

tjenare en trött Erika här .

i går var det då margaretaloppet :D
skolan först då. stack sen hem till tove med tjejerna i klassen och my. Vi lagade klyftpotatis, kyckling och sallad :D mums. sen blev det att spela spel. mycket roligt. efterrätt med så klart och det var glass och frukt sallad. mums. :) fettade oss riktigt innan loppet :D blev att spela lite mera spel sen. gud vad roligt vi hade. det måste vi göra igen tjejer :D

loppet tyckte jag gick bra. Jag och Johanna från 2 gick. Jag får inte springa än. Men vi gick inte dirket sakta. vi hade ett bra tempo och snackade mycket :) mycket trevligt.
när man sedan kom i mål fick man ett stort fint glas. sen var det såklart picknik i parken där. mys. men det var lite kalt.
hemma sent

så det är därför jag är så trött i dag. var hemma 20 över 10 och sen in i duschen och lite så. Men hade en liten sov morgon i dag i alla fall. men jag känner att min kropp hade behövt lite till. 2 sena nätter med skola och så.

tränade först. gjorde styrke test och lite så. men det gick bra. in till skolan och käka. tur att det fans rester i dga annars hade jag varit hungrig. Ja sen hade jag och amanda engelska nationella speaking. tur att bi var först ut med :D
det gick bra för oss :) bra jobbat Amanda :)
slutade efter vi hade gjort det. så det blev bussen hem då. för jag missade tåget. :( men men.

nu ska jag plugga vidare. prov på onsdag... :(



Kommentarer:

1 Ted:

Göteborgs Varvet ska det vara ;)

Kommentera här: