Tisdag igen

Hej
Läget denna soliga tisdag? hos mig är det bra :D helt toppen. hihi.
sovmorgon stod det på mitt schema i dag. härligt. brukar börjar 14:10 på tisdagar men i dag börjar jag 12:30 för vi ska vara med steg 3 i dag på tyskan. det skulle komma en tysk till oss och så med. roligt rolgit får vi hoppas. efter skolan blir det till sjukgymasten och köra en stund. sen hem med tåget 16:45. sen cykla hem och byta kläder och så sen bär det av till sporthallen och step up med frida :D
så det blir ganska tajt med tid där. men men det lyckas nog.
sen i kväll efter det måste jag göra engelska. både glosor och göra klart min travel guaid. jobbigt det dära.

men nu ska jag göra mig klar sen blir det att börja med engelskan och så. tåget går om 1timma och 4 min :P

ha en bra dag !! <3<3

Kommentera här: