Lördag kväll.

God lördag kväll!
har ni för er en lördag kväll som denna?
själv sitter jag hemma just nu. Väntar just nu på bettan och jonathan att de ska komma och hämta mig så ska vi hem till tilda på film mys eller bara vanligt mys. vi får se vad som händer. ;)

man fick då hoppa in och jobba en sväng i dag. ja Om man jobbar tjänar man ju alltid något. mycket härligt.
pappa kanske kan betala min biljett till popadelica. :D

dagen som sakt har spenderats sen med massa plugg. eller det känns så. haha.. får kanske läsa igenom allt innan jag somnar i kväll. i mon till frukost med kanske.?
men i är dagen ganska full.
blir kyrkan och sjunga, plugga, ev på fotboll :). gå en promenad. plugga, och slappa måste jag ju med. haha

den lång promenaden jag gjorde i dag var hur härlig som hels. :D måste göras om i mon. om jag så får gå själv.

Nee nu ska jag göra mig klar kanske.

Kommentera här: