Tack för i går!

Vilken dag det var i går!
jobbade mellan 8:30 - 18:00
vilket var roligt och kul. Då gick ju även tiden fort.

på kvällen kom mina söta kör tjejer till mig:)
Vad jag har längtat efter dem.  Mamma hade under dagen jag jobbade bakat en paj som jag bjöd på.
Vi spelade ett spel som heter party Alias och nu var det så att jag och Malin vann! Vi var gryma och bäst!
Måste snart göras om igen!

genom tt jag inte hade min kamera frame i går så får jag bjuda på någon gammal bild. Ev kanske det kommer in bilder sen när jag fått av tjejerna :)

Kommentarer:

1 nadjamelzen:

fin du var.tråkigt att jag missade det :(

2 nadjamelzen:

har nu min första frågestund :D delta och jag väljer ikväll ut ca 10-15 passande frågor.ha det bra sötnöt!

3 nadjamelzen:

jao:/ hade vart kul att kolla

Kommentera här: