skolstart

Tja tja bloggen.. -- haha var bara tungen...
4 dagar sen man bloggade.. borde skärpa mig lite.. Nee jag skriver när jag känner för det, har tid och inspiritation..
Första skoldagen i dag då. känndes ganska skönt att börja faktiskt.
fotbollsträning den första lektionen. Ja som vanlig så behöver jag bara springa i ca 10 min så får jag som vanligt ont i knät. men jag kännde inte för att lägga ner träningen för de så var med ett bra tag till sen kännde jag bara att det inte gick mera att det är nog bäst om jag ger mig.
eftermiddagens lektion var badverksamhet, teori i dag.  vi hade lite HLR - hjärt och lung räddning.

Nee nu blir det slapp.. eller sonart ska jag ut och gå med två töser tror jag. frida coh josse. det skulle vara skönt men är trött med. fundrar på att skita i det. Nee jag ska röra på mig.alltid bra :D tummen upp för mig.

Nyår

Kommentera här: