söndag

Nu är helgen över och bara några få dagar kvar tills skolan börjar.
Vaknade upp bredvid linus i hans säng.
åkte med mamma och pappa till kalmar. vi var på media markt, el giganten - köpte en platt tv. var på ikea - käkade mat, köpte lite ljus och andra saker. sen blev det city gross med.
Hemma sen så fick jag börja ändra lite på mitt rum för den nya tv som de köpte skulle in i tv-rumet och jag skulle få den andra :) så var tvungen att ta bort lite och ändra och så. men bra blev det :) stor tv nu :)
annars har jag inte gjort mycket i dag.. blev andra planer i stället för de jag hade.

så i kväll blir det slapp och film och så klart läsa min bok :) sen får man ju inte sova länge i mon.. man måste upp och plugga lite. även träna eller något. man måste ju vänja kroppen med att sen ska man upp till skolan och då måste man gå upp innan 6.

har ni haft en bra helg? gjort?

i mon kommer lite bilder sen nyår och då även på hur tv blev och så :D orkar inte lägga in bilderna på datan nu :P hahah

Kommentarer:

1 :):

www.nadjjus.blogg.se

Kommentera här: