Snart

Tisdag och solen lyser!
vädret gör en glad och det förgyller ju ens dag. Men visst finns det en annan person för mig som förgyller min dag (när vi snackar) men han har tagit mitt hjärta. vrf kan det inte bli vi?

Skönt med sovmorgon i dag! :) börjar om 1 timma.
Men det betyder även att man jobbar kväll. mellan 14:00 - 21:15. hoppas det bara finns massa saker som händer, som man kan göra. så blir det inte lång tråkigt. så går tiden fort om det händer något med :)

en annan sak som jag måste säga är att det bara är 18 dagar kvar tills jag och frida åker till Mallorca :D
längtar. En vecka utomlands med en underar person :) saknar dig Frida.
- Hon har itne varit hemma på hela sommaren typ. hon sommarjobbar på Öland och jag här hemma. så då hinner man inte träffa varandra.

Ha en toppen solig tisdag !


Bilen är gammal!

Kommentera här: