Måndag 15 mars

Ny vecka och ny dag. Måndag i dag 15 mars i dag.

Dagen började väl bra. var bara lite trött men blev pigg sen med en härlig morgon promenad till tåget.
Vi hade engelska i dag i stället för svenska som vi ska ha på onsdag förmiddag i stället.
så vi skulle svara på lite väldigt mycket svåra frågor. Man fick sluta från lektionen när man blev klar.
Ja jag blev klar vid 10:25 och jag hade ingen lektion i eftermiddag så jag slutade för dagen och mitt tåg hem gick 10:34 från stationen. så jag bestämde mig för att ta löpet ner ( för egentligen inte springa än för mitt knä) Men som tur var han jag ner med löpet:P
så kom hem tidigare än planerat.

Blev att spela lite sims 3 när man kom hem och kollade på Luftslottet som sprängdes samtidigt. (kollade på den igår förrästen man ska använda den filmen i tyskan så kollade igen ) mycket bra film enligt mig :)
så nu har jag nästan gjort klart tyskan. ska bara skriva 10 meningar till. Sen behöver jag bara läsa boken med i dag :) så ligger jag på + sidan.

Men nu ska jag kolla på Top model 9 :P



Kommentarer:

1 Klejson:

Vem är snubben? =O

2 BAKFIA:

kollade oxå på top model:)

3 Klejson:

Svar:

Jo, jag har det! Men man måste ju typ få en bekräftelse och godkänna att allt stämmer.. Och jag får inget mail om det.. Så jag kan inte använda den =/

Kommentera här: