Städ oc packning

Måndag!
Ja härligt att måndagen nästan är slut nu :)
Gjort i dag?
Jag har varit med min klass Alvida, lillebror och guldmanen på öland. först ottenby vid fyren och kollade lite
sen blev det att åka till eketorp och borgen som ligger där. Där åt vi lite mat, gick på en guidad tur, testade på lite olika medeltidslekar med mera. helt ok dag. Roligast var med lekarna och folket :)
så klart vann Alvida på dragkampen. :) härligt klassen.

Nu så städar och packar jag. Vi ska nämligen på träningsläger imon med skolan. Så måste packa träningskläder och sovsaker och sånt.
sen på torsdag kommer linnea och mathias hit så då måste jag ju städa och jag hinner ju inte i mon och jag hinner kanske lite på onsdag. sen får man göra det sista på torsdag innan de kommer.
Men det posetiva är att jag inte har stort rum :)

Kommentera här: