29/10

Bättre sent än aldrig!

Tänkte blogga i går kväll innan man skulle sova men jag han verkligen inte.
Men det var ju robinson på tv:n. sen hade jag lovat mig själv att jag skulle slänga ihop en kladdkaka till min praktikplats för det var sista dagen (idag) Sen var man ju så trött och man skulle upp innan 5 för att hinna göra sig i odning innan man skulle köra iväg. Började nämligen vid 06:00 i dag. Första gången jag har gått morgon/förmiddag pass.

Vad fick jag göra min sista dag på praktiken på simhallen i oskarshamn?
- Vara i receptitionen.
- Torka speglar, dörr glas mm.
- Städa i poolen = bad samtidigt
- åkte vattenrutche bana :)
- ätit god mat
- fikat gott
- umgåtts med den trevliga personalen.

Hemma i eftermiddag belv det den trevliga fredagsfikat med mamma och bror. kaffe och chokladboll! Sedan blev det dags att börja städa rummet. men den blev bra. Jag har tagit för och efter bilder men har inte orkat lägga in i datorn än. haha men det gör ajg i morgon förmiddag.


(bilden är får klassfotot när jag började första året på gymnasiet)

Kommentarer:

1 lovisa:

sv: jag har vart på stan och sen inte mkt mer:)

Kommentera här: