årsfest!

Gårdagen var mycket bra!

Mamma färgade mitt hår och det blev mycket bra faktiskt. Färgade utväxten och sen gjorde jag det lite mörkare :) 
Vid 14:00 var man i församlingshemmet och övade inför konserten den 13/11. Men tyvärr ska jag inte vara med för då är jag i tyskland. Men jag var med på övningen i alla fall. Det var roligt. Träffade mina underbara kör ungar:) sen var även puff - Evelina där som man inte har träffat på typ 100 år eller något.

Sen var det bara att bege sig hem och skynda sig att göra sig i ordning inför årsfesten! Jag hade min rosa klänning med spets och sedan en fin uppsättning i håret som min mamam stod för. Tyvärr blev det inga bilder :( han inte ta några bilder på mig själv innan jag gick iväg och efter årsfesten var man ju inte lika snygg :P Men ni som såg mig gjorde ju det:P ev kanske det kommer bilder på facebook som man senare kan få som man kan visa här i bloggen senare. Men jag lovar inget. Det var i alla fall förfest hos mathilda. Sen till världshotellet på själva årsfesten, där det bjöds på god mat, mycket god dricka. Det var även prisutdelning, tyvärr inget till mig. Det var lekar, underhållning och mycket roliga människor.

Nu blir det snart en promenad för att få lite friskluft och slappa innan man vid halv 3 ska åka i väg med kören och sjunga lite :)

ha en toppen söndag!

ps: ska ta med kameran när jag åkaer iväg med kören.

Kommentarer:

1 Yasmine:

Tack så mycket

det var inte bra bara för att jag fick reda på att mina låsas pappa har fått MS. Om du vet vad det är för något?



Okej :) Vad trevligt :P hehe.

Nej, inte speciella planer direkt :P hehe

Kommentera här: