Bättre sent än aldrig.

Ett mycket bra uttryck tycker jag allt. (rubriken)
Dags att sova och kolla klart på filmen som jag startat (harry potter & halvblodsprinsen.
Men kanske ska berätta lite kort om min dag.

Jag var i alla fall inte hemma. Utan jag, josse, bettan och emelie drog till kalmar. För att kolla läget och så skulle även några av oss shoppa lite saker. Det ända jag handlade var inne på ikea var två orkider och 2 matlåder men det var ju till mamma som skickade beställning!
Men en mycket trevlig dag tillsammans med fina vänner. Mycket skratt och flum är lika kul!
Bailamos!

Sen så bjöd kvällen på cykeltur med mamma in till " centrum" här i högsby. och sedan cyklade jag till fotbolls träningen. Härligt att kunna träna en lite sväng innan orperationen på Måndag. så det blev lite knä övningar tillsammans med laget sedan lite egn övningar som jag brukar göra. Kan verkligen rekomendera att träna upp sina knän och speciellt själv på fritiden om man är fotbolls spelare. Men jag gjorde även andra övningar än bara ill knäna, så som plankan, armhävningar, sit-ups och så vidare. Helt nöjd på min insats som jag gjorde.

Nu ska jag kolla klart på filmen och sova!

saknar min Linnea! <3

Kommentera här: