...

Vilken dag! blev visst lite slapp dag innan det bar iväg till bettan. tanken var att jag skulle cykla till henne men genom att vädret var så konstigt så tog jag bilen. Blev lite häng innan emelie kom och vi spelade spel!
Så kan ju säga att min eftermiddag blev bra :)

Han även med en promenad med mamma när jag kom hem. :) super skönt!
Sen började ju robinsson i kväll som man bara var tvungen att kolla på.
Nu finns det mycket att kolla på tv i höst. Men det gör väl inget. Då sitter man ju inte här vid datorn.

Kommentarer:

1 i i d z. [PHOTOGRAPHY]:

hey! :D allt bra idag? ^^



KRAM!

2 i i d z. [PHOTOGRAPHY]:

sv; så bra! :D allt är toppen här med ^^

hänt ngt kul idag då? (:



KRAM!

3 Klejson:

Svar: Jag gör ingenting i veckan som du vet nu!! Så jag kan träffas vilken dag som och hitta på skojiga saker ju!! Bara hör av dig så far vi någonstans i räserfart ;)

4 Kaji:

Vilken fin blogg! :) Allt bra?

Kommentera här: