Torsdag

Inte alltid man har med sig huvudet när man skriver.
MIssade helt och hållet att kanske att skriva lite om dagen i dag.

Började dagen att åka till Kalmar tillsammans med Mamma, lille bror och Catja min fina kusin. Där vi först stannade till på lite möbelaffärer. Hahaha där catja och jag hittade lite sköna sängar som vi såklart test låg! :)


jaså jag hittade en skön säng.

Även catja hittade en skön säng!

Det blev en sväng inne i stan med! Där jag träffade på bland annat keso, josse, tilda, marika och ida.
Lite käk på athena där även medelin satt och käkade med sin familj. Super god mat men självklart så äter man förmycket.... (jag åt ändån inte upp allt)
Hittade en tröja och lite smink... Mamma betalade tröjan och sminket använde jag mitt pressentkort på så jag spenderade ju inga pengar!

Sen har det bara slappats här hemma. Mamma och jag stängde på harry potter den sista. Då vi även käkade julgodis och drack en massa kaffe!
Vi han även med att färga mitt hår. Fixa till utväxten lite men hela håret blev mörkt och bra. :)


Kommentarer:

1 Medelin:

hahahaha ja, men jag dör lite när jag inte får tag i nått på rean :(

Kommentera här: