Sliten

Är både trött och sliten i kroppen tror jag allt.
Ivecka med massvis med skidor komma hem och igår spela innomhus cup!

Men gud vad skönt det är med några extra dagar med ledighet.
börjar skolan nämligen på torsdag och jag inte sagt det.

Men för det kan jag inte bara vila eller något. jag måste nämligen plugga endel.
Har en försenad uppgift ett lämna in, men jag fick det, sen är det prov på tosdag. sen projektarbetet som måste börja bli klart. ska vara klart typ runt början av april. Men man måste ju veta om man ska ändra något och så för att det ska bli bra. så dagen har bestått av lite plugg, spelat spel med två underbara vänner bettan och emelie.
Sen även lagat mat till familjen!
kvällen kommer bestå av plugg och ev promenad, antingen själv eller med frida :)

Jo i går då var det innomhus cup i västervik.
Mycket roligt för att det gick så bra för oss. Vi vann nämligen cupen!
Finalen i år spelades mellan Högsby ik och Västervik där vi vann på straffar 8-7 till oss!!

Kommentarer:

1 Ellen:

ne vad orättvist! varför har du så långt lov? :)

2 MedelinSandgren:

ja det får vi göra, saknar er tjejoor!! :D

Kommentera här: