sportlov

Dåligt med bloggande där ett tag.
Har varit lite off ett tag och det har jag behövt.
Men det är inget jag kommer att berätta om här.

Måste bara säga att det är sportlov nu!!! jippi
Men nu är det ju så att jag åker till vemdalen i morgon!!!!!!!!!!!!!! ännu mera jipppiiiiiiiii
Så det betyder att jag kommer åka skidor hela nästa vecka och kommer inte ha tillgång till dator så det kommer tyvärr inte bli något dirket bloggande. Men klart ska ni kolla in ifall att jag har slängt in ett blogginlägg eller kommentera vad ni vill veta efter lovet sen eller tips till bloggen!

Så i morgon kl 5 måste man palla sig upp. För att vid 6 blir man hämtad för att bege sig mot oskarshamn och bussen som avgår i morgon bitte.

Pussar min älskade vänner <3

Kommentarer:

1 nadjamelzen:

gud vilken söt bild ;o



2 nadjamelzen:

fin iaf :D

3 malin:

Missa inte min tävling i bloggen, kanske blir det du som får hem priset! :D



http://uschmalin.blogg.se/2011/february/vinnaren-ar-utlottad-ny-tavling.html

4 nadjamelzen:

nej nej det stämmer inte alls <3

Kommentera här: