Löpning till tåget

Tisdag!
Ja då är det tisdag och seg dag. Eller den var seg från början men blev bra.
Fotbolls träning på förmiddagen. Styrke träning och spel. Men kan ju säga att jag tycker inte att det är så kul att spela med killarna. Men jag intresserade mig lite i alla fall.
Historian på eftermiddagen var faktiskt rolig. Jag vet egentligen inte vad som var roligt, men den var rolig. Kanske var det för jag kände mig duktig på en del saker som jag gjorde. Läraren har jag aldrig haft heller så han kanske gjorde det så det blev bra och lärorikt. Skönt att vi fick sluta tidigt i dag så man han med tåget.
Men det lev en löpning till tåget med en tränings väska och en data väska.

I kväll är det fotbolls träning som vanligt! Den träningen är i alla fall rolig så den ser jag ifram emot.
Sen är det ju även handbolls match i kväll Sverige - Danmark.

pussar på er <3

Kommentarer:

1 Ellen:

haha jag vet, men nu har jag ;)

2 •PETRA•:

Var det du som blev DAGENS BLOGG? Kika få du se ;)

3 sannalitens.blogg.se:

Svar: Okej, inte så mycket. :) Ska du göra något roligt till helgen då? :)

Kommentera här: