Har ni skrivit ner?

Har ni skivit en önskelista?
Eller ni kanske inte skriver ner vad ni önskar er utan säger bara och hoppas föräldrarna kommer ihåg?
Jag har inte börjat med min än men började prata lite om det idag.. Sa att jag skulle men det blev ju som det blev. Typ samma sak när jag skulle in i duschen i kväll det tog över 1 timma för att jag gjorde allt annat imellan så som att komma på att jag måste skriva en önskelista...
Har nog tid i morgon till att pussla ihop en önskelista.

I morgon är det ju faktiskt en bra dag! :)

Kommentarer:

1 vadfanskajagheta.se:

Hej :) Jag har en tävling i min blogg där jag lottar ut valfritt plagg, väska, skor osv ifrån många grymma märken, typ LV? ;) det skulle vara jättekul om du var med!



Klicka bara på länken här bredvid för att komma till tävlingen :) http://vadfanskajagheta.se/?p=5527

Kommentera här: