bakåt 1 timma.

Ni har väl inte glömt att ställa om klockan?
Måste ju säga att jag gillar inte när man ska ställa om klockan och så. Inte när man ska ställa tillbaka klockan i alla fall. För jag sover ju inte så länge och då sover man ännu kortare bara och är rastlös på morgonen när man vaknar. Men kroppen ställer väl snart in sig?

Igår kväll så var jag med mamma och pappa hos susanne,robin och sara :)
Blev lite tv:häng och massa snack. En massa kortspel eller vi spelade byggåtta men det tar ju tid om man är många och ska upp till en viss poäng. Men sjukt kul!! Gilla Gilla!

Vad står på schemat denna dag då?
Jag tror jag ska slappa lite i sängen nu ett tag. göra lite övningar med knät och om jag orkar och inte har för ont.
Titta på något avsnitt av greys anatomy kanske?
Men det blir i alla fall bio i eftermiddag! Vi ska till åseda och kolla svensson svensson. Det är med mammas jobb så där av åseda! :)


Bild från Berlin förra året! :)

Kommentarer:

1 Klejson:

Grejen är ju den att du sover en extra timme ;)

För vaknar du vid klockan 9, så är ju klockan egentligen 10! Smarto ;)

2 Klejson:

Svar: Men det skulle också innebära att du går och lägger dig en timma tidigare. Och det lär du ju inte gjort eller göra ;)

Kommentera här: