Helg

Helg och lördag!

Nyss hemkommen från sporthallen. Det var första inomhus fotbolls träningen som började idag.
Nee jag spelade inte. Tror inte jag rörde en boll ens. Eller jo det gjorde jag ju. hade en under foten som lite stöd.
Jag var lite hjälp tränare i dag kan man säga. fixade med vattenflaskorna och håll koll på klockan ! :P
Skönt att göra något annat.

Nu är det ju höstlov. Ja jag tycker jag får säga höstlov. Jag har ju inget lov men kan ju få säga det istället för sjukskriven! :) fast jag är ju bara sjukskriven 1 vecka till. Den 5 november är jag inte det! :) Så då blir det nog lite jobb framöver kan vi ju hoppas på. Om han nu inte sjukskriver mig längre men det som har hänt och så.

Måste ju säga att det är första dagen jag går utan kryckor. eller jag har gjort det nu på förmiddagen så blir väl lungt nu ett tag och tar kryckorna lite. Tror inte de får följa med på måndag till sjukgymnasten. (om jag nu inte gör något dumt, eller om något skulle hända)


i dag är det ju sol och härligt väder ute!

Kommentarer:

1 Medelin:

haha, ja klart! Men ingenting att blogga om. ;)

2 Medelin:

haha, ja men det gör ju jag med! XD

Kommentera här: