Ledig?

Eftermiddag här i huset.
Förmiddagen har redan passerat och eftermiddagen är nu här. Det kommer säkert gå snabbt så är kvällen här snart med. Det vill säga att det snart trippar iväg till i morgon och då är det Fredag!

Hittils i dag har jag inte gjort allt för mycket förutom att
- kollat greys anatomy (gårdagens avsnitt)
-top model (gårdagens avsnitt)
- Sjukhuset ( gårdagens avsnitt)
Mycket tv-tittande
Gjort mig i ordning med duschning och så.
Även slängt i en tvätt!
Nu känner jag mig lite snurrig. Vet inte varför just men ska ligga ner i sängen ett tag och ta det lugnt! :) läsa lite i min bok, kanske spela något spel på datorn eller något, vi får helt enkelt se vad som händer. :p

Kommentarer:

1 Jennie ♥:

sv: jag packar och donar inför avfärden ikväll. ska till syster på dop :) allt bra med dej?

trevlig helg i förväg!

2 Ellen:

sv: Haha, jag är ju besatt! ;)

Kommentera här: