härligt med frisk luft

Åhh vilken dag de blev tillslut.
Blev lite film och häng i soffan efter promenaden som jag tog. Blev såklart några avsnitt av greys anatomy.
Var duktig och lagade god söndags mat - kyckling, potatis gratäng, lite sås till och en super gooooood sallad!
vuxen poäng där med. Blev till och med 2 tvättmaskier tvättade.
Fotbollen gick super bra! Tjejerna vann med 6-2 :) En super bra match och de var ju fint väder ( i alla fall första halvleken)
Underkvällen blev de en promenad till fast med bettan denna gång. En härlig lång och pratig promenad!

I morgon väntas de nya äventyr! :)
De är valborg och allt! :)

Kommentarer:

1 Emelie:

Svar: Inte så mycket mer!! Beror ju på vad du tittat på innan och vad det kostar ;)

Jag kan vara ledig och du kommer själv :D



Haha!! Men ja, vi kan ju åka när vi blivit äldre, för gamla är vi redan!! ;)

Om du ens är intresserad av det och åka med mig också för den delen.

2 Emelie:

Svar: Film varje kväll när jag är hemma ;) Eller spel!!!! Fatta vad jag saknar spelen med dig och Bettan främst!! Eftersom det oftast bara var vi som spelade helt enkelt ;)

Kommentera här: