30 Augusti

En härligt förmiddag här hemma i min ensamhet. Lyckades somna ganska tidigt igår... hmm var jag trött eller? somna innan 10 är väl inte likt mig? De resulterade till att vid 7 var pigg och vaken för att få saker gjorda. Men tvingade mig själv kvar i sängen till halv 8.. Men sen gick de inte mer. Har hunnit med att plugga på anatomin 1 gång. Lyssnat på 3 föreläsningar och läst i böckerna. Plus att jag skrivit mitt arbete. Nu lämnar jag den bakom mig för dagen och läser den ikväll innan jag skickar in den för att kolla den röda tråden. Så vad gör man nu? Borde kanske städa mitt rum lite? plocka i ordning i garderoben? plugga mera anatomi gör vi senare.
Konstigt nog står de inte träning på schemat denna torsdag. De är för att jag i morgon har bokad tid med linda min sjukgymnast! vad som händer då vet man aldrig :P
 

Lyxade till de i dag till frukost med att koka ägg, brygga kaffe, macka och läsa tidningen framför sjukshuet på tv:n :)

Kommentera här: