Måndag

Gud vad skönt med sovmorgon!
Love it!

Ja ibland är det skönt att ha föreläsningar på eftermiddagen. Men egentligen är det ju skönast att få komma upp och ha den på förmiddagen så man är ledig eftermiddagen och kvällen.
Så i dag har jag föreläsning mellan 13-16
Vi ska börja på ett lite nytt område men som ändå händer ihop med cellen - Nervsystemet.

Så nu på förmiddagen han jag ju blogga lite men även så har jag betalat mina skolböcker som jag fått hem. Ruinerad på pengar..:P Så nu blir det slapp och häng i sängen tror jag innan man ska bege sig ner mot tåget.

Ha en bra dag! :)


En bild på saknade frida och mig när vi var på mallorca för 2 år sen typ.

Kommentarer:

1 anna:

det är skönt med sena föreläsningar emellanåt, men de på förmiddagarna är nog ändå bäst :)

Kommentera här: