Plugg

Ligger nu för tillfället nerbäddad i min sköna säng :)
Efter en dag som denna känns det ganska skönt.
När man kom till skolan blev det full fart. Intressant lektion och man kollade inte på klockan en ända gång och undrade när lektionen skulle sluta. Då är det verkligen intressant och lärorikt.
Efter skolan så begav vi oss några tjejer till biblioteket för att plugga och gå egenom lite frågor från dagens lektion. känndes väldigt bra och effektivt av oss.
Visserligen kanske de inte var lika roligt att komma hem strax efter halv 8 en måndag kväll. Men då slapp jag ju dírekt plugga när jag kom hem.
Kollat på familjen annorlunda och tänker nu kolla film och sova tror jag allt.
Klockan är ställd till i morgon att ringa 05:50.

Kommentarer:

1 Emelie:

Duktig flicka! ^^ Bara säg till så fort du får tid över till att ses!! =)



Svar: Ja, jag hoppas också att det blir väldigt snart =P Men det kan även bli så att det aldrig blir av =(

Kommentera här: