18 grader

En fin fin tisdag :)
började morgonen med frukost tillsammas med pappa och plugg papper framför näsan.
Min bil skulle få nya fina däck i dag så pappa och jag tog varsin bil (såg väldigt roligt ut) och åkte ut och lämnade min fina bil. Hem igen för att plugga ett par timmar sen.
Har även hunnit med att kolla gårdagens avsnitt av top model, fikat med pappa och robin.
Har även gjort andra små saker. Jag han även med att spela lite wii. Kände mig väldigt grym! :)

Nu när de är sådant skönt väder ute så måste man ju bara passa på att bege sig ut. Så tog med mig mamma och gick genom skogen och upp till konstgräset för att kolla på när HIK mötte fårbo.

Jag kan väl summera dagen att de inte blev allt för mycket plugg. Ska väl krypa ner nu och plugga lite innan john blund hälsar på :)

Kommentera här: