21:56

Blev nog inte så mycket plugg som jag hade planerat.
Men vad gör de liksom, man ska inte rå plugga ju hela dagen innan. Det kanske sätter sig för stunden men inte i längden. Så jag tog fram min kamera och gick ut i solen och ja tog lite ego bilder. För att få lite självförtroende!





Vatten träningen och gym träningen gick bra. gjorde mitt bästa med dom förutsättningarna jag har :)
Men bättre ska de ju blir! hihi
Vattenträningen är ju såå roligt tillsammans med johanna som livar upp de :)

Kommentarer:

1 Medelin:

sv: Jag mådde inte så bra igårkväll och är lite smått yr så vi får se hur det blir med den där konfagrejen. mmmmm. Han är lite tråkig när han gör så! vi träffas ju faktiskt bara en gång i veckan allihop och du och jag träffades ju inte förra..

2 F E L I C I A:

du är snygg!

3 LINNEA – lgullarbergs en tokig blogg om foto och vardag▼:

fina bilder, planer för veckan? :)

Kommentera här: