Sista dagen

Sitter här nu sista dagen att plugga på!
I morgon är de tenta dags. Kommer jag att klara det eller ej?!
Jag ska göra mitt bästa och få mitt resultat för mitt pluggande.
Så nu på förmiddagen blir de endel pluggande. Ska läsa på alla tentor, läsa frågor och material från föreläsningar! Den bränner man lätt på några timmar.. hahah

I eftermiddag går bilen mot oskarshamn för dubbelträning. Först gym och sedan vatten. Där imellan hinner jag väl öppna och kolla på något plugg. I kväll kommer de nog inte bli allt för mycket plugg.. Då man egentligen inte ska rå plugga sista dagen.

Sen vet man inte hur mycket plugg som hinns med i helgen. Då de är tentaslask med klassen efter tentan på kvällen. Sen blir de ner till stugan under helgen! in love! Skönt att bara komma bort från hemmet här med all nätverk och dyl. Kunna gå runder i skogen och bara njuta på ett annat sätt! :)

Nee nu tillbaka till pluggandets värld! :)


En bild från Nollningen! :)

Kommentarer:

1 Medelin:

Lycka till på tentan imorgon! :)

sv: Haha, ja grey's äger! Haha, lolo tycker inte om mig XD

2 Medelin:

sv: Haha,visst.. jääääätteroligt med konfa läger där jag inte har en enda tjejkompis ;) nej han blir irriterad för att jag pratar för mycket :(

3 Medelin:

sv: Haha,visst.. jääääätteroligt med konfa läger där jag inte har en enda tjejkompis ;) nej han blir irriterad för att jag pratar för mycket :(

4 Medelin:

sv: jo men man sover väl tjejer för sig och killar för sig? inte en enda tjejkompis konfirmerar sig.. njae det kan jag inte säga att vi är, vi typ bara... känner varandra eller så om du fattar! ;) och hon är med sina kompisar

5 Medelin:

sv: jo men man sover väl tjejer för sig och killar för sig? inte en enda tjejkompis konfirmerar sig.. njae det kan jag inte säga att vi är, vi typ bara... känner varandra eller så om du fattar! ;) och hon är med sina kompisar

Kommentera här: