Äntligen fredag!

Nu lägger jag ifrån mig plugg böckerna! Och tar kväller från dem, men i morgon hoppar jag in i dem igen.
Måste säga att jag har fått endel gjort idag! Stolt över mig själv och de ska man vara när lyckats med något. Har även hunnit med annat så som handat och haft fredags fika med mamma, kollat film under morgon kvisten och annat smått och gått.
 
De flesta av er har väl höstlov nu eller? De har i alla fall inte jag. Men kan glädja mig med att jag bara går 2 dagar i skolan nästa vecka så lite ledig får jag väl eller? nja kanske men de kommer bli endel pluggande men även jobbande nästa vecka. Men nu lever vi inte i förtid utan lever för dagen!
 
Ikväll blir de fredags mys med goooo mat, vin/läsk/cider, tv: häng med mamma och pappa och såklart onyttigheter till de!
 
Inte tagen idag men den är faktiskt tagen dagen efter jag klippte lugg. Känner att min lugg redan växt endel sen detta kort och de är inte jätte länge sen heller.

Kommentera här: