Fredag

God middag! Klockan har passerat 12 för tillfället. Är hemma igen efter en fin förmiddag. Uppe med tuppen för att dra in till oskarshamn, där de blev en 45 min lång och härligt morgon promenad. Sen var de dags att vara på sjukhuset för att köra 1 timmes rehab träning. Vilket gick väldigt bra må jag säga. Vill nu ha nya övningar! lite svårare kanske så man kommer någon stans. Efter träning kom morfar och hämtade mig, så skulle han följa med och hämta hem min nya säng! :) Så nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem från jobbet så vi kan fixa i ordnning den :)
 
Sen får vi se vad min lediga eftermiddag blir av. Borde Plugga lite anatomi eller dyl men de får vi se hur de blir med det. En liten promenad till skulle väl inte sitta helt fel?

Kommentarer:

1 F E L I C I A:

du kan väl säga vad han heter iallafall? :)

Kommentera här: