vakna innan 7 okej?

Sovmorgon hade ju faktiskt varit skönt. Men nee kroppen är tydligen färdigsoven eller allt för van att gå upp innan 7? Sen hade jag ju problem med att somna igår med så vid 2 tror jag att jag kunde somna. hur många timmars sömn är de? 5 timmar, men de är väl ändå okej? får väl ta en powernap senare om de skulle behövas.
 
Igår eftermiddag hände de grejer. Efter att mamma kom hem så handlade vi, jag uträttade lite ärenden, vi slängde ut den gamla sängen, in med den nya, jag städare rummet till och med under sängen längst in!! damsugade resten av huset, träffade emelie under kvällen - hon var saknad! sen så vet ni kanske att jag velat lite med mitt hår, ska jag klippa de? låta de va? färga? mörkt? ljust? men igår fick jag nog så mamma färgade håret! Så nu är jag inte ljus utan mörk och lite röd aktig. Nästa steg är att klippa sig, men hur vet jag inte än :P
 
 

Kommentera här: