tisdag 26

God morgon! En härligt tisdag har precis börjat. Förresten är de en härlig tisdag om den innehåller plugg?
Jo då de kan den vara :D idag ska jag hårdplugga lite.. eller fokusera lite mer..men ska även kolla skidor i eftermiddag och ikväll/eftermiddag hem till älskling. Kan ju alltid plugga där ikväll när han är på pinngistävling! :)
 
Var förresten igår och kollade till mitt jobb som jag börjar på torsdag och ska vara till den 14 mars! Ja de är bara en kort period men de är för att ägarna ska på semester och jag blev tillfrågad. Var där förra året men då enbart 1 vecka nu blir de 2 veckor :) men enbart veckodagar och inte helger!
 
Är man vuxen om man kollar på sådana här och säger att man vill ha just denna? kanske dags att flytta snart så man kan få ha sina röda fina prylar i köket! Som ni vet eller ni kanske inte vet men mina saker som jag fått i studentpresent eller runt där så önskade jag mig chilli serien i obhnordica så mina hushålls saker/prykar är röda! :) såklart att denna fina passar in då :)

Kommentera här: