Fredag

Ibland blir inte dagarna som man har planerat!
Började dagen med att jag skulle ha en mysig frukost i min ensamhet i sängen med smörgås, kaffe tidningen och något avsnitt av greys anatomy. Slutade med att efter en stund ringer telefonen och de ringer från jobbet och undrade om jag kunde jobba idag och då var de på morgonen. jag skulle bara dyka upp när jag var klar sen Så 20 min senare var jag på jobbet. Jag han med andra ord, duscha, föna håret, sminka, platta, kläd på mig och ta mig till jobbet på dessa 20 min. Bra jobbat Erika! :)
Så idag blev de en delad tur ca 9:15-13:00 och sedan 18:30-21:15! Härligt med ett par timmars vila nu i eftermiddags. Men tiden har ju bara sprungit iväg en och nu är de dags att fixa käk.
Helgen är nästan fullspäckad. Imorgon är de jobb på förmiddagen och på kvällen inflyttningsfest. Under kvällen kommer min älskade Carl hem så får äntligen träffa han närmare 12 slaget och söndagen blir att umgås med han!!!! Som kanske resten av veckan då vi har enormt mycket tid att ta igen!
 
Vad händer för er i helgen?

Kommentera här: