Onsdag

Redan mitten på veckan och jag längtar bara tills på söndag!
 
måste ju summera att jag i måndags fick nytt program då jag var hos min sjukgymnast. Tänk er att jag nu har program 3 underbart! :) Enbart 3- 4 övningar som jag inte har men de är hopp eller löp/jogg och de vet jag inte än om knät kommer klara av men de återstår och se. Men de hoppas jag på. I alla fall i en liten form av jogging så man kan få lite bättre kondition..
Gårdagen var en bra dag. Tentan känndes faktiskt bra. Hänkade lite på stan efteråt med emelie för att sedan möta upp josse som anslöt sig till oss för att käka lite tillsammans. Blev buffe på zorbas! Guttans med käk och massa snack. Vidare begav vi oss mot josses lägenhet för att mysa med film (ont three hill ) de blev kanske en aning sen men vad gör de liksom? hade ju inget att passa idag utan har ju ledigt :)
 
Idag har min dag varit mestadels slapp. Hade hoppats på en sovmorgon men kroppen var pigg vid 8. Så slapp och häng men även frukost med pappa. Har hunnit med att köra ett core pass här hemma på förmiddagen och även pluggat en stund. Vilket känns som en bra dag ändå. Nu tror jag allt att jag ska fördriva lite tid med att spela sims
 

Kommentarer:

1 Sanna ;D:

Vad skönt med nytt program! Vad har hänt med knäet?

Kommentera här: