Onsdag

Gårdagens jobb gick bra men blev ett par extra timmar än tänkt då de blev mycket att göra igår med nya saker och så. Den nya salladsbaren öppnade igår på jobbet! Såklart köpte jag mig de till lunch och de är supppper gott! mumsigt! Prova och smaka själva :)
 
Idag är de en ledig dag för mig vilket är underbart. Få sova ut lite och slappa under dagen innan de är dags för lite rehab. Har inte haft rehab på över 1 månad kanske.. får skärpa mig med det! Ikväll blir de nog musikalen ytterligaren en gång till men denna gång hänkar frida med. Igår var jag och Emelie och kollade. Mycket duktiga 9:or.
 
Detta är poolen vi hängde vid första dagen när vi kom. Underbart väder och varmt!
 

Kommentarer:

1 Ellen:

sv: Haha absolut, kommer och barnvaktar dig! ;) Får testa den någon gång i sommar :)

2 F E L I C I A:

så fina bilder! :)

Kommentera här: