Långfredag

God förmiddag. Dålig bloggning denna veckan från min sida.. Men som ni såg i förra inlägget hade jag lite fullt upp... sen kommer de allit in massa andra saker som man inte planerade.. Tyvärr kanske de inte blev lika mycket plugg som jag ville men de ska vi väl ordna till i helgen och veckan!
 
Gårdagen var toppen verkligen. Startade dagen på jobbet! Kul att jobba en sånhär dag när de är mycket folk :D 
Vi hade även en tävling på jobbet.. men vet inte än vem som vann. Tror inte de var jag men kul i alla fall! 
Efter jobbet åkte älskling och jag till kalmar! Blev lite kollande innan vi mötte upp mamma och fikade och började shoppa lite. Hittade en fin t-shirt på New yorker.. Kanske blir att ha den på sig i kväll på 20 års festen. 
På kvällen sen blev de lunch på Athena innan de blev bio (this is 40) Sevärd faktiskt.. Lite små seeeg ibland.. en aning lång med kanske. Men som sagt sevärd! 
 
Idag på schemat står de nu först slapp och lite plugg innan man drar sig hemmåt för att älskling ska jobba. Hemma blir de lite tvättning och pluggning innan de är fest för 20 åringen! Låter väl ändå som en toppen dag väl? 
 

Kommentarer:

1 Ellen:

Vilken bra dag du verkar haft!
sv: Det kommer gå bra :) Tack! :)

Kommentera här: