December snart över

December Månad har gått så fort och är redan slut om 2 dagar. På sändag har vi ny månad och nytt år!
Får vid en senare tillfälle skriva ihop ett inlägg om 2016! det har ju minst sagt varit ett fint år! Hoppas att 2017 blir lika bra.
 
Jag är äntligen ledig efter att ha jobbat natt hela julhelgen samt 2 dagar efter. Så nu äntligen ledig fram till måndag då det är dags för nästa nattpass.
Idag blir en sådan där skön dag där man inte har massa måsten (egentligen har jag det). Jag slappar och plockar och gör vad jag vill. Sambon min är även han ledig idag men har ett stort arbete som ska in nästa vecka som han måste bli klar med. Men de gör ju att jag bara kan slappa eller missar hjälpen från honom med hushållet.
 
Har ni fått några bra julklappar?
Det fick vi, kanske något för mkt?! Pengar, smått och gått, inredning, kökssaker, strykjärn, tv-serier, kläder, assecoarer och spel.
 
En annan sak som jag har tänkt på är att jag snart fyller 25 med. Herregud!! Blir jag verkligen så gammal?!
Ja den 2 februari blir jag 25 år! Men det kanske ska firas?
 
Ha det bra i mellan dagarna och ett Gott nytt år!
 
 

Kommentera här: