februari

Gud vad tiden bara springer iväg. Känns som att det var nyss jag jobbade min natt vecka men det är snart en hel vecka sen.
Veckans jobb har gått bra och fort. Blev lite jobbigt att ställa om sig mellan nattpasset som jag gick av måndag morgon för att vara på jobbet på tisdagen igen för utbildning av vårt nya program.
Sen vanligt arbetspass onsdag och torsdag. Fredagen var sen ledig vilket var vädigt skönt.
 
Denna vecka har jag kommit in mer och mer i löpningen. Denna löpargrupp som jag kommit med i är toppen, även om våran ledare är på semester är det alltid någon som är lite mer ledare. Men han skiver varje gång vad vi ska göra under passet. I torsdags kom det ingen till löparpasset så jag cyklade hem igen och drog ut hemmifrån på en tur. Jag sprang hela 7km helt själv. Ett bättre temp än vad vi håller i gruppen och inga pauser. Kändes verkligen toppen efteråt.
 
Min lediga dagar var bara en hemmar dag, med skidor på tv, målade en vägg som fått lite blåbärssoppa på sig. städat och pysslat lite.
 
Helgen har ju även den gått fort, träning, skidor, lång frukost, träffat min mamma, ätit och lagat god mat.
Idag är det skidor igen och slapp. sen är det ett litet extra pass på jobbet ikväll. Mkt sjukdom på jobbet så vi hjälps åt att lösa turerna då. men med extra betalt är ju något vi ska ha om vi redan jobbar 100%
 

Kommentera här: